تجلیل از سرکار خانم دکتر رضوان بهفر شرکت سیمان دورود بعنوان مدیر کنترل کیفیت نمونه استانی سال ۱۴۰۲ لرستان

در مراسم بزرگداشت روز جهانی استاندارد، از شرکت سیمان دورود بعنوان واحد‌ نمونه استانی که در ارزیابی‌های استانداردی حائز رتبه شده بود، تجلیل شد.

️به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان دورود در مراسم روز جهانی استاندارد که در استان لرستان با حضور معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان، سرپرست اداره کل استاندارد لرستان و برخی از مسئولین برگزار شد، از ۷ واحد تولیدی و خدماتی استان از جمله شرکت سیمان دورود که در زمینه ارتقاء کیفیت و رعایت استانداردها اقدامات موثری انجام داده بودند تقدیر شد.

در این مراسم از سرکار خانم دکتر رضوان بهفر، مدیر کنترل کیفیت شرکت سیمان دورود، به عنوان مدیر کنترل کیفیت نمونه استان در سال ۱۴۰۲ با اهدا لوح سپاس تجلیل بعمل آمد. لازم به ذکر است این انتخاب نشان از تلاش‌های مستمر و موفقیت‌آمیز ایشان در ارتقای سطح کیفیت محصولات سیمان و رعایت استانداردهای ملی و بین‌المللی در این شرکت است.
شرکت سیمان دورود با این موفقیت بار دیگر نشان داد که به عنوان یکی از پیشگامان صنعت سیمان در کشور، به کیفیت محصولات خود و رضایت مشتریان اهمیت ویژه‌ای می‌دهد. انتخاب خانم دکتر بهفر به عنوان مدیر کنترل کیفیت نمونه، گواهی بر تعهد این شرکت به استانداردسازی و بهبود مستمر فرایندهای تولیدی است.

گفتنی است؛ روز جهانی استاندارد امسال با شعار ” استانداردها، مشارکت مردمی، جهش تولید و توسعه اقتصادی” نامگذاری شد تا فرصتی برای افزایش آگاهی و درک بهتر نسبت به اهمیت جایگاه نظام استاندارد و لزوم استاندارد‌سازی کالا، خدمات و فرایند‌ها برای بهبود فضای کسب و کار، کیفیت محصولات و سلامت زندگی مردم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تدوین سازو کار جمع آوری و دستیابی به گزارشات اشخاص در خصوص نقص قوانین و مقررات در شرکت توسط هیئت مدیره و نظارت بر آن
BOD@dcco.ir