بازسازی و تعمیرات اساسی یکی از قدیمی ترین سالن های کشتی دورود

طی آیینی مراسم افتتاحیه بازسازی و تعمیرات اساسی سالن کشتی شرکت سیمان دورود به همت مدیر عامل شرکت مهندس فرهنگ ساکی و با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین و پیشکسوتان کشتی برگزار گردید.

شایان ذکر است : این سالن یکی از قدیمی ترین سالن‌های کشتی دورود محسوب می شود که در گذشته محل تمرین خیلی از مدال آوران شهرستان بوده است. این سالن ورزشی از سوی مدیرعامل و مسئول ورزش شرکت سیمان در دست تعمیرات اساسی قرار گرفت و هم اکنون کار بازسازی و نوسازی آن با هزینه ای بالغ بر ۸ میلیارد ریال به پایان رسیده است.

در این مراسم فرماندار دورود ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیر عامل شرکت سیمان دورود و تلاشهای نماینده مردم دورود و ازنا و مسئول دفتر ایشان مهندس سالاروند بابت بازسازی و تعمیرات سالن کشتی سیمان خاطر نشان کرد : در جامعه امروزی چالش ها و آسیب های اجتماعی فراوانی وجود دارد و ورزش و نقش مهم آن در کاهش آسیب های اجتماعی کمک می کند و همگی موظفیم در این راستا قدم برداریم.

سید مصطفی موسوی نصر با اشاره به اینکه سرانه ورزش در شهرستان ۵۰ سانتی متر است و با این سرانه پایین؛ مدال آوران و قهرمانان زیادی در رشته های مختلف ورزشی در میادین بین المللی پرچم دورود را بالا برده اند، بیان کرد: همگانی کردن ورزش یکی از اولویت های اصلی ماست و هر آنچه که از دستمان برآید کوتاهی نخواهیم کرد.

وی در خصوص فیلتراسیون شرکت سیمان گفت: اقدامات فاخر و ماندگاری پس از ۶۰ سال توسط مسئولین شرکت سیمان دورود صورت گرفته است که جای قدردانی دارد.

در ادامه مسئول دفتر نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس اظهار کرد: سالن کشتی سیمان دورود یکی از قدیمی ترین سالن‌های ورزشی شهرستان است که پس از ۴ دهه به همت و فتوت مدیرعامل شرکت بازسازی و مرمت شد.

احمدرضا سالاروند با اشاره به اینکه مدیرعامل شرکت سیمان در عرصه های اجتماعی و ورزشی همواره پیش قدم است، افزود: فرهنگ ساکی قول مساعد داد که باشگاه بدنسازی همجوار سالن کشتی نیز بازسازی و بروز شود، همچنین زمین مجاور کتابخانه را جهت سالن ورزشی برای اهالی مناطق ناصرالدین، شهرک قدس، صفا و منوچهری در نظر بگیرند تا با حمایت خیرین ورزشیار ساخته و راه اندازی شود.

در ادامه مدیرعامل شرکت سیمان دورود اظهار کرد: خوشبختانه بازسازی و مرمت سالن کشتی سیمان با فیلتراسیون این شرکت همراه شد.

فرهنگ ساکی با اشاره به اینکه حق ورزشکاران دورود است که سالن کشتی پس از ۴۰ سال بازسازی و مرمت شود، افزود: جهت رفاه ورزشکاران، این سالن باید تجهیزات و امکانات بروزی داشته باشد‌.

وی ضمن تقدیر و تشکر از نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس و فرماندار که حامی و پشتیبان تولید هستند، تصریح کرد: بازسازی این سالن حدود ۸ میلیارد ریال هزینه در برداشت ضمن اینکه احمدرضا سالاروند مسئول ورزش شرکت سیمان تلاش‌ها و پیگیرهایی فراوانی در این خصوص انجام داد.

ساکی اضافه کرد: ورزش کردن بهترین ابزار برای رشد و ترقی جوانان است و ما باید با هم متفق شویم تا ورزش شهر در مسیر رشد و پیشرفت قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تدوین سازو کار جمع آوری و دستیابی به گزارشات اشخاص در خصوص نقص قوانین و مقررات در شرکت توسط هیئت مدیره و نظارت بر آن
BOD@dcco.ir