نشست صمیمی مدیریت روابط عمومی هلدینگ فارس خوزستان با اصحاب رسانه دورود

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان دورود، در نشستی صمیمی، مهندس یعقوبی مدیر روابط عمومی هلدینگ فارس خوزستان، مهندس ساکی مدیر عامل سیمان دورود با حضور جمعی از اصحاب رسانه شهرستان دورود دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست که با هدف تعامل سازنده و شفاف‌سازی اطلاعات بین هلدینگ فارس خوزستان و رسانه‌های محلی برگزار شد، طرفین در خصوص مسائل مختلف از جمله معرفی آخرین دستاوردهای هلدینگ، اهمیت نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف، چالش‌های پیش روی صنعت سیمان و راهکارهای برطرف کردن آن‌ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مهندس یعقوبی با اشاره به اهمیت نقش رسانه‌ها در شکل‌دهی افکار عمومی، بر لزوم تعامل بیشتر بین هلدینگ و رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: “رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی بین صنعت و جامعه، نقش مهمی در اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف ایفا می‌کنند. ما به عنوان یک شرکت صنعتی، خود را موظف می‌دانیم تا با رسانه‌ها همکاری کرده و اطلاعات لازم را در اختیار آن‌ها قرار دهیم.”

اصحاب رسانه نیز ضمن قدردانی از برگزاری این نشست، بر لزوم شفاف‌سازی اطلاعات و پاسخگویی به سوالات رسانه‌ها تاکید کردند. آن‌ها همچنین خواستار برگزاری جلسات منظم با مدیران سیمان و هلدینگ برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای این مجموعه شدند.

در پایان این نشست، طرفین بر گسترش همکاری‌های مشترک در زمینه‌های مختلف از جمله برگزاری نشست‌های خبری، بازدید از واحدهای تولیدی، انتشار اخبار و گزارش‌های مرتبط با هلدینگ فارس خوزستان تاکید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تدوین سازو کار جمع آوری و دستیابی به گزارشات اشخاص در خصوص نقص قوانین و مقررات در شرکت توسط هیئت مدیره و نظارت بر آن
BOD@dcco.ir